\

ÚvodBlogINSIA aktuality Aplikace Automobil prohlubuje vztah mezi poradcem a klientem

Aplikace Automobil prohlubuje vztah mezi poradcem a klientem

13. července 2021 | Rubriky: INSIA aktuality

Aplikace Automobil prohlubuje vztah mezi poradcem a klientem

Mobilní aplikace AutoMobil z dílny INSIA je nejen bezkonkurenčním parťákem na cesty, díky kterému mají uživatelé všechny důležité informace o vozidle vždy po ruce. Pomáhá totiž budovat i vzájemný vztah mezi pojišťovacím specialistou a jeho klientem. Aplikace je navíc přístupná všem řidičům a je k dispozici na Android a iOS. Co vše umí?

Co vše v aplikaci AutoMobil najdete a s čím pomůže?
  • údaje o vozidle přehledně na jednom místě,
  • důležitá data a termíny ve volitelných notifikacích,
  • nákup a správa elektronické dálniční známky,
  • jednoduchý průvodce v případě poruchy či nehody,
  • mapa nejbližších stanic STK,
  • linka pomoci řidičům a kontakty na pojišťovny,
  • agenda s historií vozidla a budoucími důležitými termíny,

Podrobnější informace o tom, co vše aplikace umí, najdete v tomto článku.

Aplikace prohlubuje vztah mezi poradcem a klientem INSIA

Nástroje z dílny INSIA mají pro partnery sítě INSIA a jejich klienty vždy něco navíc. Klienti INSIA si tak mohou do aplikace automaticky stáhnoutvšechny aktuální smlouvy napojené na jejich vozidlo. Údaje díky tomu nemusí vyplňovat ručně. Navíc mají v aplikaci i kontakt na svého poradce, takže se s ním mohou v případě nutnosti kdykoliv spojit a vyřešit vše, co potřebují. 

"Jsme rádi, že je o aplikaci AutoMobil tak velký zájem. Pozitivní zpětná vazba od uživatelů jasně dokazuje, že jsou s aplikací spokojeni a opravdu jim usnadňuje fungování nejen na cestách. Všechny naše aplikace vyvíjíme tak, aby měly přidanou hodnotu – jak pro uživatele, tak i makléře sítě INSIA a jejich klienty." komentuje aplikaci Ivan Špirakus, generální ředitel INSIA a.s.

Díky tomu, že je v aplikaci kontakt na poradce, dochází k dalšímu prohlubování vztahu mezi ním a klientem INSIA. Poradce totiž bude tím prvním, na koho se klient obrátí v případě, že se ocitne v problémech.

Důraz na automatizaci a personalizaci

V dnešní době už nestačí být pouze dobrým pojišťovacím makléřem. Klienti jsou stále náročnější a vyžadují komplexní servis. Jenže když máte v portfoliu větší množství klientů, je prakticky nemožné pravidelně komunikovat s každým zvlášť. To si INSIA uvědomuje a proto se při vývoji aplikace kladl důraz na to, aby prohlubovala vztah mezi poradcem a klientem.

Dále mají poradci INSIA k dispozici systém personalizovaných emailů a videí, který za ně rozesílá přehled pojištění a informační emaily před koncem výročí pojistných smluv. Klientovi tak neunikne nic důležitého a poradce je s ním pravidelně v kontaktu. Každý poradce si samozřejmě může nastavit, jaké emaily chce svým klientům zasílat. Poradce má tak maximální kontrolu nad tím, zda bude automatizovaný servis používat a jaké emaily budou jeho klientům chodit. 

Vyzkoušejte aplikaci AutoMobil!

google-play-badgeapp-store_cz-01

Co je INSIA?

INSIA je jednou z největších sítí pojišťovacích a hypotečních makléřů, která klade veliký důraz na vývoj nejmodernějších online nástrojů a sjednavačů, speciálně navržených pro potřeby hypotečních a pojišťovacích makléřů. Spustila například komplexní technologický projekt, který posouvá klientskou zkušenost na úplně novou úroveň. Vysoce personalizované video s přehledem pojištění auta! Video sbírá jedno ocenění za druhým, nejdříve se dostalo do finále Microsoft Awards 2019 a pak zvítězilo v soutěži CX Awards.

Členům sítě nabízí bezkonkurenční podmínky a celou řadu výhod, díky kterým jsou vždy o krok před konkurencí. Komplexní podpora nezávislých makléřů je základním stavebním kamenem podnikatelské filozofie sítě INSIA.

Sdílejte článek

Sledujte INSIA na sociálních sítích

Facebook LinkedIn

Žhavé novinky ze světa pojištění

ibnlnor

Užitečný adresář pojišťoven

  pojistovny banner web

Naši partneři