ÚvodSpolupráceReferenceRenata Žáčková o přijímání nových makléřů do INSIA

Renata Žáčková o přijímání nových makléřů do INSIA



Renata Žáčková Zvažujete přechod k brokerpoolu? Zeptali jsme se Renaty Žáčkové, manažerky rozvoje sítě INSIA, jaké výhody nabízí servisní společnost typu brokerpool, jaké podpory se dočká nový partner a co je největší lákadlo pro vstup do INSIA.

Když přijde do INSIA nový partner, co všechno se musí stát, aby začal plnohodnotně fungovat?

Pro to, aby partner mohl plnohodnotně začít fungovat je potřeba v prvé řadě dodat veškeré platné doklady. Jakmile je vše odesláno na ČNB, může partner začít převádět licence na bankovní produkty a postupně si začít stahovat extranety jednotlivých pojišťoven, se kterými bude chtít spolupracovat 

Je nějaký proces, se kterým mají noví partneři často potíže?

Paradoxně je to právě dodání podkladů. Hodně často se stává, že podklady nejsou kompletní. Občas chvíli trvá, než si partneři zvyknou na náš systém YETI. Proto pro ně připravujeme video-návody, které partnera provedou vším, co v YETI může potřebovat.

Jakou další pomoc nabízíte partnerům a "franšízantům"?

Nově jsme připravili mailing, který bude po dobu 3 měsíců chodit každému novému partnerovi. Vždy v pravidelných týdenních intervalech. Zde bude načrtnuta jakási časová přímka, co, jak a kdy řešit. Ať se jedná o zadání nového partnera, či jak si zadat klienta a jeho smlouvy, jak připravit provizní šablony až po to, jak si najít provizní výpisy a jednotlivé sestavy provizí.

Samozřejmostí je i právní servis. K dispozici je i individuální koučink a mentoring od našeho školitele. Ten může například poradit jak správně vytěžit a obhospodařovat kmen. Co považuji za hodně důležité, je i možnost setkat se s vedením společnosti, což není všude možné. Partneři, kteří spolupracují v síti INSIA si tedy mohou popovídat s Ivanem Špirakusem o jeho začátcích a poradit, jak rozvíjet svůj byznys.

 
INSIA pořádá takzvané dny makléře. Co to je a jak to probíhá?

Den makléře je vlastně nahlédnutí do srdce společnosti INSIA. Jedná se o takové seznamovací kolečko po jednotlivých odděleních, kdy se koordinátor vždy seznámí s manažerem a ten s ním probere vše, co mohou pro partnera jednotlivá oddělení udělat. Den makléře je navíc řešen individuálně. Je zde tedy probíráno jenom to, co daný partner potřebuje. Pokud je tedy partner jen hypotékář a o pojištění nemá zájem, nemusí ztrácet čas čerpáním informací, které pro něj nejsou důležité.

Když diskutujete s potenciálním partnerem o vstupu do INSIA, na jaké argumenty slyší zájemci nejvíce?

Stále se nejčastěji jedná o provize, na které partneři slyší, jsou podstatně vyšší než u konkurenčních společností. Poměrně hodně se též zmiňuje samostatnost, tvorba vlastního kmene, který partnerovi zůstává a je smluvně dán. Je to i brand silné nadnárodní společnosti a její stálost na trhu.

V čem partnerům nejvíce pomůže, když se spojí právě s INSIA?

Je to právě ono zmiňované silné zázemí, je to i spolupráce se všemi pojišťovnami a bankami, nadstandardní provizní ohodnocení a samozřejmě vynikající a proškolený personál, který je partnerům plně k dispozici.



Zdroj: oPojištění.cz