ÚvodBlogHokej je opět tady! Jak se dá pojistit výhra?

Hokej je opět tady! Jak se dá pojistit výhra?

17. května 2018 | Rubriky: Blog | INSIA lidé a trendy

Hokej je opět tady! Jak se dá pojistit výhra?

Mistrovství světa v ledním hokeji je pro nás jedním z největších letošních sportovních turnajů a sleduje jej mnoho z nás. Velké sportovní události jsou atraktivní pro mnohé společnosti, které využívají podobné akce pro spotřebitelské soutěže o často hodnotné ceny. Víte, že tyto výhry lze pojistit?



Vaši zákazníci mohou také vyhrát!


Zaujala vás některá z aktuálních soutěží souvisejících s hokejovým mistrovstvím?

Na internetu jich najdete řadu, a to od oficiálních sponzorů jako Bohemiachips, ale i jiných pořadatelů jako třeba Webtrh nebo Wedos.

Čím vyšší (dražší) věcná cena, tím větší zájem můžete vyvolat o vaši firmu, její výrobky nebo služby. Rádi byste také připravili atraktivní soutěž pro své zákazníky, ale nechcete riskovat, protože pokud někdo vyhrál, mohlo by to pro vás být velmi drahé?


I
vaše soutěž jde pojistit!

 

Nemusí jít jen o soutěž, kdy budou zákazníci tipovat výsledek v běžícím Mistrovství světa v ledním hokeji, téma a podmínky vaší soutěže mohou být rozmanité. Aby bylo možné výhru pojistit, musí být soutěž založena na náhodě a principem musí být skutečnost, že výhra není zaručená.

Příkladem podmínek klasické soutěže, spojované právě s velkým sportovním turnajem je marketingová kampaň prodejce televizorů pod heslem:

"Kupte si u nás novou televizi a fanděte s námi a pokud náš tým zvítězí, dostanete peníze zpět"

V takovém případě si obchodník pojistí plánovaný objem prodejů v období soutěže a díky atraktivní kampani prodá výrazně více televizorů. 

Jiný koncept soutěže na podporu prodeje je založen na počasí. Např. soutěž pro zákazníky prodejny zahradních bazénů během jarních měsíců založená na principu, že zákazník získá zdarma servis bazénu na další rok, bude-li v červenci 14 nebo více dnů deštivých. Pojistit lze také soutěžní stírací losy pro podporu prodeje nebo soutěž na sportovní, kulturní akci či koncertu, nebo dokonce akci „2+1 zdarma“.  Klasickou "pojistitelnou" soutěží, kde jsou často nabízeny velmi vysoké výhry jako je automobil, jsou akce typu "Kolik xxx se vejde do xxx", jako např soutěž pořádaná před časem firmou Benzina: 

"Kolik kelímků Stop Cafe se vejde do vozu Škoda Octavia"

 

Možnosti a podmínky pojištění výher a soutěží jsou opravdu široké, fantazii se meze nekladou :) Ozvěte se, rádi s vámi probereme vaše představy, jak podpořit vaše podnikání zajímavou kampaní.



kontakt



Sdílejte článek

Sledujte INSIA na sociálních sítích

Facebook LinkedIn