\

ÚvodO INSIAAktualityIGNÁC slaví 4 roky! Jak se daří populárnímu sjednavači autopojištění?

IGNÁC slaví 4 roky! Jak se daří populárnímu sjednavači autopojištění?

7. prosince 2021 | Rubriky: Aktuality | Blog

IGNÁC slaví 4 roky! Jak se daří populárnímu sjednavači autopojištění?

Úspěšný sjednavač autopojištění slaví 4. narozeniny! IGNÁC už čtyři roky usnadňuje finančním poradcům práci a právem bývá označován za nejlepší nástroj na sjednávání autopojištění na pojistném trhu.Pojďme se podívat, jak se mu daří v roce 2021.



Ignác_Šustala

IGNÁC se na pojistném trhu objevil před čtyřmi lety, na výročí narození Ignáce Šustaly. Byl navržen tak, aby finančním poradcům ze sítě INSIA co nejvíce usnadňoval práci. Smlouvu přes něj sjednáte za 5 minut, navíc se automaticky vygeneruje záznam z jednání.

Je chytřejší než jiné sjednavače, protože využívá prvky umělé inteligence a neřadí nabídky pouze podle ceny pojištění. Sám inteligentně vytvoří komplexní přehled a doporučí poradci nejvhodnější variantu pro klienta.

Letos slaví čtvrté narozeniny a rozhodně nepřestává šlapat na plyn. Připomeňme si, co vše už IGNÁC umí.


Letos padl další rekord!


IGNÁC je k nezastavení, což se odráží i na jeho výkonech v roce 2021. Více než 150 milionů Kč pojistného a přes 30 tisíc nově sjednaných smluv potvrzují stále rostoucí oblibu systému mezi makléři v INSIA. Věříme, že do konce roku bude překonána hranice 160 milionů Kč produkce!

ignac

Bohatší nabídka pojišťoven

I letos se nám podařilo rozšířit nabídku pojišťoven, které IGNÁC umí sjednat. Opět jsme tak posunuli možnosti, které sjednavač nabízí, na vyšší level.

Mobilní aplikace samozřejmostí

Poradci INSIA mají k dispozici i mobilní aplikaci Ignác Mobile na focení vozidel pro
6 pojišťoven, která je navíc rovnou napojená na smlouvy, a tak výrazně usnadňuje celý proces sjednávání havarijního pojištění ojetých vozidel. Navíc je IGNÁC propojený s šikovnou aplikací AutoMobil, díky které mají klienti INSIA všechny důležité informace o svém vozidle na jednom místě.

Smlouvou to nekončí

Víme, že vztah mezi klientem a poradcem je důležitý. IGNÁC proto buduje a prohlubuje vztah mezi poradcem a klientem. Po sjednání smlouvy v IGNÁCovi automaticky chodí klientům jménem poradce pár dní po uzavření autopojištění personalizované emaily a video emaily se shrnutím pojištění, připomenutím platebních údajů, možností připojistit se a kontaktem na poradce.

Nepřetržité vylepšování

Sjednavač neustále vyvíjíme. V budoucnu se mohou poradci INSIA těšit na řadu novinek.

INSIA dlouhodobě klade důraz na vývoj nejmodernějších online nástrojů a sjednavačů, speciálně navržených pro potřeby hypotečních a pojišťovacích makléřů. Členové sítě tak mají bezkonkurenční podmínky a celou řadu výhod, díky kterým jsou vždy o krok před konkurencí.

Sdílejte článek

Sledujte INSIA na sociálních sítích

Facebook LinkedIn