Ocenění Generali České pojišťovny za vynikající spolupráci v roce 2020
INSIA opět dokázala, že patří mezi technologickou špičku ve svém oboru. Do finále Microsoft Awards 2019 se probojovalo personalizované video s přehledem pojištění, revoluční forma komunikace s klienty INSIA.
Pár měsíců na to zvítězilo personalizované v soutěži Clientology CX Awards, odkud si odneslo 1. místo v kategorii NEJLEPŠÍ VÝSTUPY Z MAPOVÁNÍ ZÁKAZNICKÝCH CEST.
12. května 2017 byly vyhlášeny výsledky 17. ročníku prestižní ankety Pojišťovna roku, jejíž součástí i letos byla kategorie Pojišťovací makléř roku 2016.
V rámci ankety hodnotí tradičně pojišťovací makléři jednotlivé pojišťovny a zároveň probíhá i odborné hodnocení opačným směrem, tedy pojišťovny hodnotí kvalitu makléřů. INSIA obhájila svou pozici v TOP 3 a i letos se umístila na stupních vítězů a udržela krásný stříbrný stupínek.
V prestižní podnikatelské soutěži vybírá odborná porota, tvořená zástupci z řad top manažerů, akademických pracovníků a podnikatelů, již od roku 2007 nejinovativnější firmy Evropy v jednotlivých soutěžních kategoriích. Cílem soutěže je podpora dalšího rozvoje, úspěchu, inovací a podnikatelské etiky v evropské podnikatelské komunitě.
INSIA je nositelem titulu Ruban d’Honneur 2012/2013 a titulu Národního šampiona 2012/2013
Deloitte, mezinárodní auditorská a poradenská společnost, vyhlašuje každoročně prestižní žebříček Technology FAST50CE a uveřejňuje 50 nejrychleji rostoucích společností ve střední a východní Evropě (Deloitte Technology Fast 50).
INSIA jako jediná z vyhodnocených českých firem obhájila umístění v žebříčku v letech 2006 - 2013 osmkrát v řadě za sebou.