ÚvodBlogPráce s MAJKOU očima poradce

Práce s MAJKOU očima poradce

28. listopadu 2024 | Rubriky: Blog | INSIA lidé a trendy | Aktuality | Pojištění občanů

Práce s MAJKOU očima poradce

INSIA Majetková kalkulačka MAJKA byla poprvé představena na produktových dnech INSIA v Praze a Olomouci v září 2022. V listopadu 2024 oslavila 2 roky od sjednání první smlouvy. Přečtěte si rozhovor s naším makléřem, panem Kornelem Sárközim, který se podělí o své zkušenosti a postřehy nejen o práci s MAJKOU.


Kornel SárköziPan Kornel Sárközi je členem sítě INSIA od roku 2015 jako zástupce společnosti UniFiS makléřská spol. s r. o. Věnuje se širokému spektru pojištění jak občanů, tak firem, nejvíce v lokalitě Rakovník, Hořovice, Beroun a okolí. Mezi sjednavače, které nejčastěji využívá, patří majetková kalkulačka MAJKA.  Proč s MAJKOU rád a často 
pracuje a co nejvíce oceňuje na INSIA?

Na úvod nám prosím stručně popište Vaši profesní kariéru a proč zrovna pojišťovnictví? Co Vás na této práci nejvíce baví?
Dříve jsem pracoval jako Key account manager u Jacobs kafe, pak u Plzeňskýho pivovaru. Často jsem si říkal, že až mi bude po čtyřicítce, budu pojišťovákem – abych působil seriózně. Tak opravdu po čtyřicítce jsem po rozhovoru s přítelem Martinem Králem nastoupil do INSIA.

Na té práci mám rád fakt, že každý potřebuje pojistku a já mu ji mohu sjednat a poradit a ještě mi za to lidi děkují. A v případě problémů nebo škodných událostí jsem jim vždy při ruce. Mám takové heslo: „V nouzi poznáš pojišťováka“.  Rád pomáhám lidem jak v privátním, tak i v profesním životě.

Členem sítě INSIA jste od roku 2015. Co se za tu dobu změnilo a které z INSIA nástrojů nejvíce oceňujete a využíváte?
I když vím, že je to důležité, tak vyplňování papírů a záznamů z jednání (ZZJ) není úplně moje hoby. Já radši vše vyjednám. Proto jsem moc rád za pomocníky při naší práci jako je IGNÁC nebo MAJKA a pak i ty další srovnavače. Je to opravdu velká úleva při tak rozmanité práci. 

Zastavme se tedy u majetkové kalkulačky MAJKA. Tu jsme představili na produktových dnech v září 2022. Smlouvy na majetek sjednáváte právě v ní. Jak se Vám s ní pracuje?
Pracuje se mi s ní opravdu moc dobře. Je skvělé, že se  pořád vylepšuje. 

Majka_obr

Jak konkrétně MAJKA zjednodušuje Vaši práci?
Klienty mám již uložené v Yeti (software INSIA pro poradce), takže se rychle načtou. Hezky vidím srovnání včetně podmínek od různých pojišťoven. A pak nemusím vytvářet ‚‚můj oblíbený" záznam z jednání. 

Setkáváte se s nějakými obtížemi při používání MAJKY? Jaké jsou podle Vás oblasti pro její další zlepšení?
Ani ne, jen bych uvítal možnost výběru pojištění chat, a zpřístupnění dlaždice odpovědnost samostatná a ZAMZAM a pojištění mazlíčka. 

Máte nějakou zpětnou vazbu od klientů na sjednávání pojištění přes MAJKU?
Jsou spokojeni s rychlostí sjednání pojistky a s pěkně zpracovaným přehledem pojistného vč. podmínek od různých pojišťoven.

Plánujete se v budoucnu zaměřit více na využití digitálních nástrojů jako je MAJKA?
Určitě, moc nám to ulehčuje práci. Konkurence a doba jde dopředu a dobré je být o krok dál nebo aspoň držet krok. 

Máte nějaké oblíbené funkce v MAJCE, které byste doporučil ostatním?
Tak ono to jde tak intuitivně samo :-)

Co se týká pojištění majetku, velkým tématem je podpojištění. Mít dostatečně pojištěný dům či byt, ve kterém lidé bydlí, je jedna z nejdůležitějších pojistných ochran. INSIA se snaží ve svých kampaních toto téma propagovat. Obrací se na Vás klienti kvůli přepracování stávajících pojistek a navyšování pojistné hodnoty? Nebo je složité je přesvědčit, že je třeba je částky kontrolovat a přenastavit?
Většinou se moji klienti ozvou sami nebo na základě INSIA kampaní, které jsou fakt promáklé. Díky za ně.

Oceňují klienti i asistenční služby zdarma, které už bývají běžnou součástí majetkového pojištění?Určitě, asistence patří mezi velmi důležité části pojištění majetku, protože lidem šetří čas sháněním instalatérů nebo elektrikářů nebo další odborných profesí. Asistence pomůže udržovat nemovitost v pořádku a myslím, že ji klienti nevyužívají tak jak by mohli. Tak se je snažím o tom informovat, co můžou a co zase už ne nebo jak ji co nejlépe využívat.  

Doporučujete klientům zároveň i sjednání odpovědnosti nebo se na to dokonce sami ptají? 
Bez odpovědnosti ani ránu. Ta je v dnešním citlivém světě velmi důležitá a není ji nikdy jakoby dost. Proto doporučuji vysoké limity. Mám dost argumentů na to, aby si odpovědnost vždy nechali sjednat.  

Na Vašem osobním webu máte motto: "Pracuji tak, aby se klienti s důvěrou vraceli.". Měl byste nějaký tip jak být dobrým makléřem? 
Říkám klientům, že pro ně dělám pojistky se srdcem, jako by to bylo pro bráchu nebo členy rodiny. A tak to i zodpovědně cítím.

A jak jsem řekl, jsem pro své klienty téměř 24 hodin na telefonu, kdyby potřebovali pomoc. Moje heslo, jak jsem se už zmínil je: „V nouzi poznáš pojišťováka“. 

V červnu jste se zúčastnil telefonického dotazování na povědomí o značce INSIA.
Z Vašich odpovědí vyplývá, že si na INSIA vážíte hlavně svobodné volby v podnikání bez tlaku na plnění plánů a cílů, což vytváří pohodové a vstřícné prostředí. Za tři nejlepší vlastnosti považuje vstřícné řízení firmy, osobní svobodu rozhodování a že INSIA není společnost s multi-levelovou strukturou. Na dotaz možného zlepšení jste odpověděl zvýšení povědomí o značce INSIA a vytvoření mobilní aplikace pro klienty. 

Pokud byste měl INSIA doporučit poradcům, jaké jsou podle Vás hlavní výhody INSIA pro makléře a jak byste chtěl, aby se firma do budoucna vyvíjela?
Hlavně příjemná a přátelská atmosféra, která člověka motivuje k dobrému pracovnímu nasazení. Za to velký dík Ivanovi Špirakusovi. Pak skvělé srovnavače, které se dále updatují a vylepšují. Vstřícnost zaměstnanců, když je něco potřeba. Moc si toho vážím. 

Každopádně vývoj naší firmy bych viděl v další rozsáhlé digitalizaci, konkrétně např. myslím mobilní aplikace, které lidem pomohou udělat návrh pojistky nemovitostí, aut nebo úrazovky, kdy oni zadají co a jak chtějí pojistit, odkliknou a to se dostane k nám a my to pak dotáhneme ke zdárnému konci. Líbí se mi ohledně podnikání jedna hláška, kterou bych na to vztáhl:  ‚‚Lepší je být připravený než překvapený."
 
 

Děkujeme za rozhovor.

https://www.insia.cz/kornel-sarkozi/

 

 

Potřebujete poradit s pojištěním? Neváhejte kontaktovat naše profesionály ze sítě INSIA.

VOLEJTE +420 245 003 111

PIŠTE NA INSIA@INSIA.COM

 

 Jste pojišťovací profesionál a zajímá vás spolupráce s INSIA?

Pojišťovacím, hypotečním, finančním a investičním profesionálům poskytujeme top nástroje, služby, zázemí a servis. 1 600 profesionálů působí v síti INSIA jako nezávislí a svobodní podnikatelé. Širokou nabídku poskytovaných služeb doplňuje unikátní software YETI a další nástroje a aplikace, speciálně námi vyvinuté pro efektivní práci pojišťovacího a finančního zprostředkovatele. 

CHCI KONTAKTOVAT INSIA

 

 

 

Sdílejte článek

Sledujte INSIA na sociálních sítích

Facebook LinkedIn