ÚvodO INSIAAktualityCo odlišuje vynikající poradce od těch průměrných? Automatizovaný servis!

Co odlišuje vynikající poradce od těch průměrných? Automatizovaný servis!

8. května 2021 | Rubriky: Aktuality | Blog | INSIA lidé a trendy

Co odlišuje vynikající poradce od těch průměrných? Automatizovaný servis!

V INSIA si uvědomujeme, že v našem oboru je klientský servis velmi důležitý. A proto mají naši makléři “zbraň”, která nemá na pojistném trhu konkurenci.

 

 

 

Propracovaný automatizovaný servis, který za makléře komunikuje s klientem

Pokud má poradce v portfoliu větší množství klientů, je prakticky nemožné pravidelně komunikovat s každým zvlášť. Právě proto mají makléři v INSIA po ruce automatizovaný systém personalizovaných emailů a videí, který za ně rozesílá klientovi přehled rizik po sjednání jeho pojištění. 

Čerstvou novinkou v systému Yeti je automatické rozesílání informačního emailu před výročním pojistné smlouvy. Klientovi tak neunikne nic důležitého a poradce je s ním pravidelně v kontaktu.

Výroční email rekapituluje:

  • údaje klienta
  • informace o vozidle
  • základní parametry smlouvy

Dále email vysvětluje klientovi tři možnosti, jak se k obnově smlouvy postavit

  • přeje si pokračovat - nepotřebuje nic měnit a nové pojistné bude zhruba obdobné
  • obdrží předpis na výrazně vyšší pojistné a přeje si provést nové porovnání cen
  • rozhodne se pro změny či úpravu pojistné smlouvy

Samozřejmě, pokud si makléř nepřeje, aby klientům výroční emaily chodily, může automatizované zasílání vypnout. 

Personalizovaný automatizovaný systém má spoustu výhod. Mezi ty největší patří úspora času a prohlubování vztahu s klientem. Makléř má jistotu, že klient bude o každém výročí smlouvy vědět.

Sdílejte článek

Sledujte INSIA na sociálních sítích

Facebook LinkedIn